Wednesday, July 25, 2012

hujung semesta

 

lelaki terkacak di dunia.

ya.dia lelaki paling kacak dalam dunia ni,, celikkan mata berkali sekalipun dia tetap yang terkacak penah aku hadap depan mata. 

penah satu2 masa dulu,,kami tersalah faham,tergigit jari kerana marah pada dia tp sejauh itu dia tetap yang sempurna pada aku,pada mereka.

aku bukan yang baik terlahir untuk dia,untuk mendengar tiap baris kata2 dia,malahan bab2 melawan ni mmg aku no 1.paling !

tp dia ni,,macamana pun kau rajuk pada dia,marah pada dia,kecik ati pada dia but still dia senyum dan dekat pada kau. still dia nk dekat pada kau . still call bertanya khabar.

dalam pada merenung hidup, acapkali teringat pada dia, terflashback balik memori2 lama antara kami. betapa tingginya juang dia utk aku, utk mereka. bukan smlm tp sampai bila2.

di atas mukabumi ni saja,aku jadikan dia manusia kedua yg memberi impak terbesar dalam hidup aku. yang aku sanjung dan puja sampai akhiran nyawa. 

aku jadikan dia kedua kerana puan emak berada ditempat pertama dan itu wajar. harus.

lelaki terkacak didunia, incik tahir hj yusof. aku letakkan bapa di tmpt kedua kerana termaktub 'syurga itu di bawah telapak kaki ibu'. 

walau itu, kamulah nyawa sampai ke HUJUNG SEMESTA .




No comments:

Post a Comment