Monday, November 22, 2010

seGalanya munGkin

..setelah sekian lama aku di rantai,di hina oleh satu nama..mungkin aku akan bebas esok..MUNGKIN! after a while,semua kenangan aku tersingkap dalam masa ni. Benda2 bodoh yang aku buat semata2 mau ngorat dia. Dan sikit masa lg semuanya akan settle. Mungkin settle atau tak settle..masa utk aku tunggu.. "awak da ada gf lain?"aku tak cukup sempurna utk kau?tapi kenapa kau tak bagitau awal2?kenapa setelah aku hampir bina istana agung dgn kau,last minit baru kau bagitau aku yang tiang seri tak di pasang?dan runtuh pula istana tu? All these years,apa yang aku harapkan sangat,adalah utk menjadi 'spesel' di hati kau,. But,almost sweettalk. Almost.. but no matter what it takes,i'll keep trying until the end of the world. itupun klu ajal aku tak sampai sebelum the end of the world. Aku akan berusaha utk mendapatkan kau. Cuma, hari itu aku belajar sesuatu yang baru.. betapa agungnya cinta aku, betapa berusahanya aku utk mendapatkan kau, betapa aku sanggup bersusah payah kerana kau, tapi kalau kau tak suka aku..tak guna juga. Senang cerita, kita hanya mampu merancang.. Allah yang menentukan...

No comments:

Post a Comment